Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Дем’янчук Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Дем’янчук Я. М. 
Вплив хімічного складу електродів для електроіскрового легування на трибологічну поведінку штоків нафтових насосів [Електронний ресурс] / Я. М. Дем’янчук, Т. Й. Войцехівська, А. Р. Сумер // Наукові нотатки. - 2015. - Вип. 49. - С. 47-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2015_49_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Дем’янчук Я. М. 
Аналіз експлуатаційних витрат переобладнаного на метанове паливо легкового автомобіля [Електронний ресурс] / Я. М. Дем’янчук // Вестник Харьковского национального автомобильно-дорожного университета. - 2016. - Вып. 74. - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2016_74_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Гвоздецький В. М. 
Вплив розміру краплини та швидкості потоку на структуру і властивості електродугових покривів [Електронний ресурс] / В. М. Гвоздецький, Я. Я. Сірак, Х. Р. Задорожна, Я. М. Дем’янчук // Фізико-хімічна механіка матеріалів. - 2017. - Т. 53, № 5. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PHKhMM_2017_53_5_17
Показано, що зі збільшенням тиску металоповітряного струменя від 0,6 до 1,2 МРа зростає його швидкість від 300 до 600 m/s. Визначено, що зі збільшення швидкості потоку частинок зменшується час транспортування крапель від дуги до підкладки і вони вдаряються об підготовлену поверхню за вищих температур. Встановлено, що зі зростанням тиску повітря зменшується розмір крапель та окислів між ламелями, а також поліпшуються механічні характеристики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.173 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Козак Ф. В. 
Аналіз економічної ефективності використання біогазу з відходів та вторинних продуктів тваринництва як палива двигунів внутрішнього згорання [Електронний ресурс] / Ф. В. Козак, Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, Я. М. Дем’янчук // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія : Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2018. - № 1. - С. 45-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvifnunge_2018_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.127 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дикун Т. В. 
Аналіз роботи двигунів внутрішнього згоряння на біогазі з відходів сміттєзвалищ [Електронний ресурс] / Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, Ф. В. Козак, Я. М. Дем’янчук // Нафтогазова енергетика. - 2019. - № 1. - С. 83-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2019_1_10
Актуальність проблеми ефективного використання традиційних джерел енергії і пошук альтернативних ресурсів не викликає сумніву. На сьогодні в Україні майже не використовується потенціал низькокалорійних газів, зокрема біогазу, що у значній кількості утворюються на сміттєзвалищах з твердих побутових відходів. Кількість існуючих вітчизняних установок з утилізації цього газу є незначною. На сьогодні цей цінний ресурс в кількості до 1 млрд. м<^>3 на рік викидається в атмосферу і забруднює її, або спалюється у факельних установках. Малорозвиненим напрямком використання біогазу є використання його в автомобільних двигунах внутрішнього згоряння. Однак заміна бензину на біогаз призводить до зменшення потужності двигунів та до збільшення витрати палива. Знаючи компонентний склад біогазу, можна розрахувати теплоту згоряння його та теплоту згоряння газоповітряних сумішей. За результатами аналітичних досліджень побудовано графічні залежності зміни ефективної потужності, крутного моменту і ефективної питомої витрати біогазу від обертів двигуна та здійснено порівняння цих величин з аналогічними при роботі двигуна на бензині. Залежності показують, що використання біогазу в якості палива для ДВЗ призводить до значного зменшення наведених вище параметрів: зокрема ефективна потужність зменшується до 20 %, крутний момент до 22 %, а питома ефективна витрата пального зростає на 170 %. Однак через низьку вартість даного виду автомобільного палива та значну ресурсну базу для його отримання в Україні можна зробити висновок - використання біогазу з сміттєзвалищ варто розширювати, оскільки воно є перспективним, з точки зору енергонезалежності, як окремих суб'єктів господарювання, так і держави загалом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.416 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Дикун Т. В. 
Аналіз залишкових газів двигунів внутрішнього згоряння при роботі на біогазі та їх вплив на довкілля [Електронний ресурс] / Т. В. Дикун, В. І. Артим, Я. М. Дем’янчук, Ф. В. Козак, Л. І. Гаєва // Нафтогазова енергетика. - 2020. - № 1. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nge_2020_1_12
Враховуючи обмежені ресурси України в паливі нафтового походження для двигунів внутрішнього згоряння, використання альтернативних палив є досить актуальним. Одним з джерел їх є біогаз з вторинних продуктів тваринництва і сміттєзвалищ. Україна має значні обсяги цих поновлювальних джерел, а їх потенціал сягає більше 100 млн тонн умовного палива. На жаль, цей ресурс використовується мало. В розвинених країнах біогаз широко використовується для виробництва електроенергії в енергетичних установках з ДВЗ. На сьогоднішній день у США обсяг видобутку біогазу становить близько 500 млн м<^>3/рік, Франції - 40 млн м<^>3/рік. В Чехії, Австрії, Данії, Фінляндії та інших країнах біогаз використовується як моторне паливо. Концерни Volvo, Scania виробляють автобуси, що працюють на біогазі. В Україні газ з сміттєзвалищ і вторинних продуктів тваринництва здебільшого викидається в атмосферу або спалюється на факелах, забруднюючи навколишнє повітря. Це спричиняє додаткову емісію парникового газу СО2. Відомо, що основним джерелом забруднення атмосфери є автотранспорт. Токсичними є відпрацьовані, тобто залишкові гази. Світовим парком автотранспорту щорічно викидається до 260 млн тонн оксиду карбону, 40 млн тонн летких вуглеводнів, оксиди нітрогену та ін. Склад залишкових газів ДВЗ залежить від компонентного складу джерел одержання палива і, звичайно, від режиму роботи ДВЗ. Проаналізовано склад залишкових газів ДВЗ при роботі на біогазі і узагальнено вплив їх на довкілля. На основі аналітичних розрахунків визначено, як змінюється кількість складових залишкових газів у залежності від коефіцієнта надлишку повітря та відсоткового вмісту метану в біогазі. Подано рекомендації щодо покращення роботи ДВЗ на біогазі шляхом використання його в сумішах з природним газом. За результатами досліджень побудовано відповідні графічні залежності.
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.084 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського